روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره قتل ۴ نفر به دست سرباز یکی از پادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، تاکید کرد: شایعه قتل به علت نرفتن به مرخصی کذب است و قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

به گزارش آماج خبر؛ صبح اولین روز فروردین ۱۴۰۱ خبری شوکه کننده منتشر شد مبنی بر اینکه سرباز یکی ازپادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، با اسلحه چهار هم‌خدمتی خود را به قتل رسانده است.

روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در گفتگو با میزان درباره جزئیات این حادثه گفت: در پی اطلاع از حادثه بازپرس دادسرای نظامی به همراه دادستان نظامی استان در محل حضور پیدا کرده و دستورات اولیه به تیم پزشکی قانونی و تشخیص هویت صادر شد و سریعا گروه‌های دستگیری متهم اقدامات خود را اغاز کردند.

در این حادثه یکی از سربازان، با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت چهار همخدمتی خود کرد و متواری شد.

متهم پس از تیراندازی در خارج از پادگان، یکی از مردم محلی را به گروگان می‌گیرد که با اقدامات انجام شده فرد گروگان آزاد، اما متهم متواری می‌شود.

روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به جزئیات دستگیری متهم گفت: در ادامه با دستور بازپرس، اقدامات فنی و استفاده از نیرو‌های متخصص و بالگرد کل منطقه تحت نظر قرار گرفت و متهم ساعتی پیش دستگیر شد.

روابط عمومی سازمان با اشاره به اینکه هنوز علت دقیق حادثه و انگیزه قاتل مشخص نیست، اعلام کرد: شایعه انگیزه قتل به دلیل نرفتن به مرخصی کذب است و قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

تحقیقات درخصوص این حادثه بصورت ویژه در حال انجام است و با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

 

  • نویسنده : نرگس حیدری