معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: امام خمینی (ره)، صدا و سیما را یک دانشگاه تعبیر کردند و باید تلاش کنیم اندیشه حق پیروز شود.

به گزارش آماج خبر، حسن عابدینی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان که امروز، دوشنبه، ۲۸ شهریورماه در سالن اجتماعات مرکز این استان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) صداوسیما را به یک دانشگاه تعبیر کردند.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب صداوسیما نه تنها دانشگاه است، بلکه مسئولیت آوردگاه را هم بر عهده رسانه ملی گذاشته اند، قرارگاه و آسایشگاه هم هنر و هم زیبایی‌ها را به مخاطب منتقل می‌کند، ضمن اینکه باید برخورد با تفکر امپریالیسم را ادامه دهیم که البته کاری بسیار دشوار است.

عابدینی ادامه داد: ٢٠٩ شبکه در مقابل جمهوری اسلامی ایران در حال تولید برنامه هستند، این در حالی است که ما در رسانه ملی بیش از ١٢٠ شبکه داریم.

معاون امور استان‌های صدا و سیما می‌گوید: امروز جنگ افزار به جنگ افکار تبدیل شده و باید تلاش کنیم اندیشه حق را پیروز کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: صداوسیما چه در حوزه برون مرزی و چه در کشور به جهت شرعی از رهبر انقلاب اسلامی تبعیت می‌کند، همچنین باید از جهت قانونی و عقلانی نیز از رهبر انقلاب تبعیت کنیم.

عابدینی گفت: علاوه بر مباحث مذهبی و عقیدتی، کشور ما با افراط گرایی و توطئه دشمنان مواجه است و باید این کشتی در حال حرکت را به سمت و سویی هدایت کنیم که به موفقیت و سربلندی برسد.

وی از خوزستان به عنوان رنگین کمانی از اقوام یاد کرد و افزود: امروز آقای مسلم رحیمی را تودیع می‌کنیم که در سال‌های خدمت خود، تلاش‌های زیادی برای این استان داشت و امیدواریم با تلاش‌های آقای داریوش دبیقی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز استان شاهد توسعه فرهنگ خوزستان باشیم.

عابدینی در پایان گفت: به آینده و خدمت به مردم صبور خوزستان، مردمی که بر گردن جمهوری اسلامی حق دارند، امیدوار هستم و از هیچ تلاشی در این رابطه دریغ نمی‌کنیم.

  • نویسنده : محمد خرم زاده