معاون استاندار خوزستان:نقشه تحول و توسعه دانشگاه صنعت نفت خوزستان عملیاتی شود.

به گزارش آماج خبر، معاون سیاسی استاندار خوزستان ضمن بازدید از دانشکده نفت اهواز و دیدار با مسئولان این دانشگاه با اشاره به نقش دانشگاه صنعت نفت در تاریخ و توسعه استان گفت: سیاست دولت سیزدهم حمایت از این دانشگاه نفت است و نقشه تحول آن باید به سرعت عملیاتی شود.

 

عبدالرضا سیفی ظهر با بیان اینکه دانشگاه نفت جز دانشگاه‌های تخصصی و مأموریت گرا در کشور است ، دانشگاه صنعت نفت در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور و استان خوزستان را مهم ارزیابی کرد و گفت : در دوران انقلاب یکی از کانون‌های تحول و انقلابی‌گری این دانشگاه در آبادان بود.

 

سیفی با انتقاد از سیاست‌های دولت روحانی در تضعیف و تحریم این دانشگاه بیان کرد: وزیر سابق نفت اعتقادی به دانشگاه داری نداشت و با تمام توان این دانشگاه را تضعیف کرد و در حق اساتید و دانشجویان و حتی صنعت نفت ظلم کرد در حالی که این دانشگاه‌ها همه شرکت عظیم نفتی دنیا نیرو خود را تربیت می‌کنند.

 

وی افزود: سیاست دولت سیزدهم حمایت از توسعه دانشگاه صنعت نفت است و دانشگاه نفت مسیر تحولی خوبی را شروع کرده و در جذب دانشجو و هیئت علمی در این یکسال گذشته گام‌های بسیار خوبی برداشته شده و این مسیر باید ادامه داشته باشد.

 

معاون استاندار خوزستان گفت: دانشگاه صنعت نفت در تربیت نیروی متخصص و متعهد وزارت نفت بسیار مؤثر است و برای به‌روزرسانی و تحول در بدنه نفت نیاز به پویایی این دانشگاه داریم.

 

سیفی گفت: دانشگاه صنعت نفت یک مجموعه مستقل و رو به جلوی است و تلاش می‌شود با حضور وزیر نفت در رأس هیئت امنای دانشگاه که از وزرای مردمی و دلسوز خوزستان است، مسائل را مرتفع کنیم.

  • نویسنده : محمد خرم زاده