استاندار اصفهان گفت: طرح‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی با پیگیری فرمانداران در شهرستان‌های استان اصفهان ، جزو مصوبات سفر رییس جمهور قرار می‌گیرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید رضا مرتضوی گفت: در سفر رییس جمهور به استان اصفهان مصوبات خوبی محقق شد، اما بعضی از پروژه‌های با بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مورد نیاز در مناطق و نواحی مختلف در فهرست نهایی مصوبات قرار نگرفته بود.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس و با پیگیری برخی از فرمانداران مقرر شد این طرح‌ها در فهرست نهایی قرار بگیرد.

 

استاندار اصفهان با اشاره به جلسه هفته گذشته با معاون اجرایی رییس جمهور در همین ارتباط، اضافه کرد: این جلسه با حمایت حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در نهاد دولت برگزار شد تا طرح‌های مورد اشاره بتواند در فهرست نهایی اضافه شود.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها بر اساس تایید فرمانداران نیاز اساسی شهرستان‌ها و نمایندگان مجلس و جمع‌بندی آن‌ها از سوی فرمانداران در حال انجام است و تا هفته آینده تمام طرح‌های مورد نیاز و مصوب سفر رییس جمهوری آماده خواهد شد.

 

بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و اعضا هیات دولت ۲۶ خرداد امسال انجام شد.

 

حدود ۲۱۷ مصوبه عمرانی و تعداد قابل توجهی مصوبات در خصوص بنگاه‌های اقتصادی از نتایج بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت به اصفهان بود و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات استان پیش‌بینی شد.

 

 

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی