همزمان با ایام مبارک دهه فجر یک طرح فرهنگی ورزشی شامل مجموعه استخر سرپوشیده در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز افتتاح شد.

استخر بین المللی شرکت ملی حفاری ایران که به نام شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است، در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شرکت در شمال شرقی شهر اهواز احداث شد.

 

این در نوع خود در صنعت نفت و کشور کم نظیر است و از استاندارد‌های لازم برای برگزاری مسابقات استانی، کشوری و بین المللی برخوردار می‌باشد.

 

طرح پیش گفته شامل سوله‌ای با اسکلت بتنی، فضای اداری، ورزشی و همچنین استخر‌های قهرمانی، آب درمانی و کودکان، سونا و جکوزی و دیگر امکانات احداث و با توجه به پیش بینی میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی دارای جایگاه‌های تشریفات، خبرنگاران، داوران، تماشاچیان و … است.

 

همه مراحل طراحی، ساخت، راه اندازی، تامین امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزات با استفاده از توانمندی‌های شرکت و پیمانکاران با نظارت مدیریت ارشد شرکت، اداره مهندسی راه و ساختمان و تلاش همه بخش‌های درون سازمانی انجام و در این ارتباط تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده و دو میلیون نفر ساعت نیروی تخصصی مشغول به کار بودند.

 

مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: این شرکت تلاش نموده است که ضمن پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت و ایفای نقش مهم خود در امر تولید، در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز به نحو مناسب به وظایف خود عمل نماید.

 

  • نویسنده : نرگس راستگو
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان