دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبدانان از دستگیری عامل عرضه گوشت الاغ در یک از رستوران‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود کارگر گفت: در پی رصد‌های اطلاعاتی دقیق صورت گرفته در اداره اطلاعات شهرستان آبدانان مشخص شد، باند سازمان یافته شکار غیر مجاز حیوانات وحشی مانند گراز و جوجه تیغی که اقدام به عرضه غیر مجاز گوشت گراز در یکی از رستوران‌های شهرستان آبدانان نیز نموده بودند.

وی افزود: پس از ارائه گزارش به این دادستانی، به علت سازمان یافته و مشهود بودن جرائم ارتکابی بلافاصله دستور جلب و دستگیری اعضای این باند سه نفره صادر و متهمین در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

به گفته کارگر: در این خصوص، متهمین به ارتکاب جرائم مذکور اقرار و پس از آن متهمین با صدور قرار وثیقه روانه زندان و تحقیقات جهت کشف زوایای پنهان موضوع ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبدانان گفت:در بازرسی صورت گرفته از رستوران مذکور، مقدار حدود شصت کیلو گوشت گراز آماده عرضه نیز کشف و ضبط گردید.

در این رابطه، با دستور مستقیم دادستان آبدانان، نسبت به پلمب واحد صنفی مزبور اقدام گردید.

در پایان این دادستانی ضمن اعلام هشدار به تمامی واحد‌های صنفی متخلف، گفت: حفظ سلامت جسمانی مردم خط قرمز دستگاه قضایی بوده و لذا این واحد‌ها در رصد‌های اطلاعاتی قرار داشته و در صورت ارتکاب جرائم مشابه و حتی تخلفات بهداشتی، نسبت به برخورد شدید و قاطعانه و بدون اغماض با آن‌ها اقدام خواهد شد.

  • نویسنده : زهرا شهبازی