علی نیکزاد با حضور در مجلس شورای اسلامی توانست نه تنها استان اردبیل را از دل محرومیت بودجه ای نجات بخشد بلکه چتر حمایتی گسترده ای را در پهنای استانهای محروم کشور گستراند.

علی نیکزاد با حضور در مجلس شورای اسلامی توانست نه تنها استان اردبیل را از دل محرومیت بودجه ای نجات بخشد بلکه چتر حمایتی گسترده ای را در پهنای استانهای محروم کشور گستراند.

دبیر ملی رویش جوانان انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: یکی از ذخایر اصلی هر کشور نیروی انسانی و نخبگان این جمع از مجموع نیروهای انسانی آن کشور بوده که به عنوان سرمایه اجتماعی دیده می شود و میتوان علی نیکزاد را جزو معدود افرادی شناخت که گنجینه نهان کشور بوده و یک نیروی انسانی به معنای واقعی پرتلاش، دلسوز و انقلابی است و این نه تنها ویژگی ایشان از دید ما بوده بلکع عامه مردم به این موضوع ایمان و باور دارند.

راشد پرستار در ادامه گفت: با بازبینی ۳سال اخیر مسئولیت نائب رئیس مجلس شورای اسلامی می توان از سفرهایی در دل روستاها در گرمای سخت تابستان تا سرمای سوزان زمستان را شاهد و ناظر بود از دور افتاده ترین نقاط یک استان تا رفع چالش ها و مشکلات منطقه ای به لحاظ نظارت تقنینی که اکنون مسئولیتش را داراست را به انجام رسانیده است. ای کاش دولت سیزدهم تا دیر نشده است به این ظرفیت مهم نگاه ویژه ای داشته و در انتصاب به عنوان معاون اول رئیس جمهور تعجیل کند چراکه در غیر اینصورت به همت قاطبه مردم در چهاردهمین دوره چشم انتظار حضور این شخصیت برجسته در کسوت و قاموس ریاست جمهوری می بایست شوند.

پرستار اظهار داشت: نیکزاد به جهت مشغله های زیادی که در مجلس داراست از حوزه انتخابیه غافل نبوده ضمن حضور مستمر حتی دیدارهای مردمی، محلی و روستایی و حوزه انتخابیه را برنامه ی خود چیده و رفع دغدغه و چالش های مردم را اولویت کاری خود می داند به گونه ای که شاهد رشد تخصیص بودجه ای ۳۰۰برابری و بعضی اوقات حتی خیلی بیشتر در سرفصل های مختلف بودجه ای برای استان هستیم. امیدواریم با وجود سیستم فشل مدیریتی در استان بتوانند زحمات نیکزاد را در این تخصیص اعتبارات به سرمنزل مقصود برسانند.

علی نیکزاد را بهار ایران باید دانست.

این فعال اجتماعی در پایان گفت و گوی خود گفت: علی نیکزاد را فراتر از نماینده مجلس باید دید چراکه هم مقبولیت اجتماعی و هم محبوبیت خاصی در بین مردم اردبیل و حتی سراسر کشور دارد به گونه ای که از ایشان بعنوان بهار ایران نام می برند. امید است مسئولین استانی و ملی بتوانند از ظرفیت این شخصیت جهادی اجرایی به خوبی استفاده کنند و آرزوی جوانان سلامتی ایشان در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز ایرانمان می باشد./

  • منبع خبر : آماج خبر