رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بانک‌ها در فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرند.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ علی درویشی اظهار کرد: با توجه به بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانی، از دستگاه‌های اجرایی استان که ستاد آن‌ها در فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شرکت نکرده‌اند، دعوت به‌عمل آمد.

وی تصریح کرد: چهار بانک ملی، کشاورزی، سپه و مسکن برای شرکت در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطر نشان کرد: طی جلسات کارشناسی که با حضور کارشناسان و نمایندگان بانک‌ها در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان برگزار شد شاخص‌های اختصاصی بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

درویشی ادامه داد: در نهایت ۱۰ شاخص اختصاصی نهایی و جلسه آموزشی آن با حضور معاونان و کارشناسان بانک‌ها با موضوع نحوه بارگذاری شاخص‌های عمومی و اختصاصی روز شنبه (۷ خرداد) در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

وی عنوان کرد: فرآیند ارزیابی مستندات عمومی و اختصاصی دستگاه‌های اجرایی از اواخر خرداد شروع و به‌مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و دستگاه‌های برگزیده در هفته دولت در قالب جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی