مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد کل نیروهای مسلح امسال عملیات اجرایی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران آغاز می‌شود.

به گزارش آماج خبر؛حمید مردانیان خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: باید در حد توان به این خانواده‌ها در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی شود.

وی ابلاغیه بیانیه ۱۲ گانه مقام معظم رهبری در تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این ابلاغیه به‌عنوان یک تکلیف قانونی درصدد هستیم بندهایی از آن در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران اجرایی کنیم و با عملیاتی شدن آن بهترین نتیجه برای آسایش و رفاه خانواده ایثارگران خواهیم داشت.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران از اجرایی شدن ساخت مسکن ویژه رزمندگان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه این وزارتخانه با ستاد کل نیروهای مسلح عملیات ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن رزمندگان معسر امسال آغاز می‌شود.

مردانیان رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی‌ها و مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران را از اولویت برنامه وزارت راه و شهرسازی دانست و خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم، تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران است که این مهم برای رفع مشکلات رزمندگان در دستور ویژه قرار دارد.

 

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی