به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی ثقفی عکاس هنرمند همدانی موفق به کسب نشان های طلا و نقره و جایزه نقدی جشنواره عکس isfa کشور کانادا در بخش طبیعت و آزاد رنگی را کسب کرد.

این عکاس و فعال رسانه‌ای استان همدان، با اشاره به کسب موفقیت جشنواره بین المللی کاناد، اظهار داشت: جشنواره عکس isfa کشور کانادا در سال ۲۰۲۲ زیر نظر انجمن‌های GPU، IAAP و ISFA در چهار بخش طبیعت، آزاد رنگی، پرتره و ماکرو برگزار شد.

علی ثقفی افزود: در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا در بخش طبیعت و ۱۵۰ دلار جایزه نقدی، نشان نقره در بخش آزاد رنگی و تقدیر هیات داوران در بخش طبیعت شدم.

 

ثقفی که عضو رسمی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FIAP) است، پیش‌ از این نیز در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی همچون کسب مدال طلای فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (FIAP) ، دو روبان افتخار FIAP، روبان افتخار انجمن عکاسان حرفه‌ای امریکا (PSA) ، نشان FPC، تقدیرنامه هیئت داوران و پذیرش عکس از ۱۶ کشور مختلف در جشنواره گوناگون عکاسی شده ‌است.

وی که طی سال‌های گذشته در ژانر عکاسی طبیعت و حیات وحش فعالیت می‌کند و تاکنون ۸ نمایشگاه تخصصی و انفرادی از طبیعت و حیات وحش ایران در همدان برپا کرده است.

ثقفی از فعالان با سابقه رسانه‌ای استان همدان و صاحب امتیاز پایگاه‌های خبری همدان نیوز و همدان فوتبال است.

  • نویسنده : نسترن فراهانی
  • منبع خبر : ایرنا