فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۲، برای داوطلبان، در اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش آماج خبر؛ به نقل از مفدا، آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۲ در روزهای ۴ و ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۲ از ۴ بهمن آغاز شده بود و ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ به پایان رسید.

 

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است فرصت جدید ثبت نام از ۶ اسفند آغاز می‌شود و جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود.

 

تمامی مراحل ثبت نام، انتخاب رشته محل و اعلام نتیجه آزمون بصورت اینترنتی است و داوطلبان می‌توانند دفترچه راهنما را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir دریافت کنند.

هزینه ثبت نام برای هر نوبت امتحانی مبلغ ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال (۲۳۳ هزار تومان) بود که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی هزینه ثبت نام در زمان تمدید متفاوت خواهد بود.

 

در صورتیکه بر اساس صلاحدید مراجع تصمیم گیرنده، مقرر شود تا ثبت نام مجدد جهت افرادی که موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده در جدول زمانبندی نشده اند، مطابق با مصوبه اول آبان ۱۴۰۱ هیأت وزیران، هزینه ثبت نام متاخرین، مبلغ ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال (۲۵۳ هزار تومان) خواهد بود.

 

داوطلب پس از پرداخت موفق هزینه ثبت نام، از طریق همین گزینه و با وارد کردن کد ملی خود، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کند و وارد فرم ثبت نام شده و پس از اتمام ثبت نام و ثبت نهایی آن، کد رهگیری دریافت کند. پس از تکمیل فرم ثبت نام و ثبت نهایی، داوطلب کد رهگیری ۱۶ رقمی دریافت می‌کند.

 

داوطلب با توجه به مدارک مورد پذیرش در دفترچه راهنمای ثبت نام مجاز به انتخاب فقط یک رشته یا مجموعه از هر یک از چهار نوبت جدول و حداکثر دو رشته یا دو مجموعه از دو نوبت متفاوت است.

داوطلبان نمی‌تواند از یک نوبت دو رشته یا مجموعه را انتخاب کند.در صورت تمایل به شرکت در دو رشته باید دو رشته انتخابی از دو نوبت متفاوت را می‌تواند انتخاب کند.

  • نویسنده : نرگس حیدری
  • منبع خبر : مفدا