مدیر کل پست خوزستان: واحدهای توزیع مرسوله های پست در استان در روز جمعه فعال هستند.

به گزارش آماج خبر، مهران حموله گفت: باتوجه به افزایش ترافیک مرسوله‌های پستی در روز‌های منتهی به پیاده روی عظیم اربعین حسینی و به منظور خدمت‌رسانی بهینه به زائران، مراکز توزیع مرسوله‌های پستی، فردا، جمعه ۱۸ شهریورماه فعال هستند.

 

وی افزود: همچنین باجه‌های معطله مرکز خوزستان و شهرستان‌ها نیز جهت تحویل گذرنامه زائران فردا فعال هستند و به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کنند.

 

حموله درخصوص توزیع گذرنامه‌های زائران در سطح خوزستان گفت: باتوجه به افزایش روزانه تعداد گذرنامه‌های وصولی، از مردم خواهشمندیم با دریافت پیامک در این رابطه، به مراکز پست مراجعه نکنند، زیرا پیامک صدور گذرنامه به معنای وصول آن به اداره کل پست استان نیست.

 

مدیر کل پست خوزستان می‌گوید: در همه واحد‌های توزیع اهواز شیفت‌های فوق العاده با همکاری کارکنان در قالب «نذر خدمت» دایر شده و گذرنامه‌ها در اسرع وقت به دست گیرندگان می‌رسند، بنابراین منتظر دریافت گذرنامه باشند و با مراجعه به مراکز پست، باعث ازدحام جمعیت نشوند.

 

حموله ثبت نام زوار در سامانه سماح، بیمه مسافرتی در همه اداره ها، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ict روستایی، توزیع گذرنامه ها، استقرار باجه‌های پستی در پایانه مرزی چذابه و همچنین نصب صندوق‌های پستی در طول مسیر طریق الحسین (ع) را دیگر خدمات پست در اربعین حسینی برشمرد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده