سرپرست بیمه سلامت خوزستان از آغاز عقد قرارداد با کلیه مطب‌های مامایی برای همکاری با این سازمان خبر داد.

به گزارش آماج خبر، دکتر محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطب‌های مامایی که مایل به همکاری با اداره‌کل بیمه سلامت خوزستان هستند، می‌توانند با این سازمان قرارداد همکاری منعقد کنند.

 

وی در خصوص عقد قرارداد با ماما‌های متقاضی همکاری با بیمه سلامت خوزستان افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اداره‌کل بیمه سلامت خوزستان آماده عقد قرارداد با تمامی مطب‌های مامایی دارای پروانه مطب معتبر است.

 

سرپرست بیمه سلامت خوزستان گفت: ماما‌ها می‌توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگزاری پروانه معتبر خود اقدام و سپس جهت تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان مراجعه کنند.

 

رضایی با بیان اینکه تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با ماما‌ها به صورت غیرحضوری در سامانه شرکای کاری امکان‌پذیر است، تصریح کرد: پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگذاری شده و درخواست ماما‌ها توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان بررسی می‌شود.

 

در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای بررسی مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می‌کنند و در صورت کامل بودن مدارک و تایید مطب توسط کارشناسان این اداره‌کل قرارداد همکاری منعقد و ماما‌ها می‌توانند به بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت خدمات‌رسانی کنند.

 

سرپرست بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: ضوابط و دستورالعمل پذیرش بیماران توسط ماما‌های طرف قرارداد متعاقبا به آن‌ها اعلام می‌شود.

  • نویسنده : محمد خرم زاده