مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: طرح‌های آبرسانی در روستا‌های محروم استان به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ ابوالحسن عالی از ابلاغ قرارداد پایدار سازی منابع آب روستا‌های تحت پوشش طرح رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با پیگیری استاندار استان و تلاش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستا‌های محروم استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منعقد شد.

 

وی توسعه، نوسازی شبکه آبرسانی و ساخت مخزن ذخیره آب را از ویژگی‌های این قرارداد دانست و افزود: در چارچوب این قرارداد به ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در روستا‌های استان بوشهر ساخته می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی روستا‌ها نوسازی و توسعه داده می‌شود، ادامه داد: بر اساس این قرارداد ۱۵۰ کیلومتر خطوط انتقال آب احداث یا نوسازی می‌شود.

 

عالی  از حفر و کف شکنی ۳۰ حلقه چاه آب در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر اجرای این طرح‌ها، ساخت پکیج‌های تصفیه و ایستگاه‌های پمپاژ آب از دیگر موارد قرارداد یاد شده است.

 

 

  • نویسنده : حدیث ظریف دوست