جدال حساس و پرهیجان تیم‌های همشهری ماهان قم و آریا صنعت معصومی قم در نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتسال نونهالان ایران به نفع ماهان تمام شد تا این تیم به فینال راه یابد.

 

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتسال ماهان و آریا صنعت معصومی امسال دو نماینده استان قم در مسابقات ۱۴۰۱ لیگ دسته اول فوتسال نونهالان ایران هستند که دست بر قضا بعد از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، در مرحله نیمه نهایی رقیب یکدیگر شدند و در یک بازی حساس و پرهیجان به مصاف هم رفتند.

 

ماهان در گروه نخست مقدماتی که ۶ تیم حضور داشتند با چهار برد، بدون تساوی، یک باخت ۱۴ گل زده و ۶ گل خورده بعد از مقاومت قزوین با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم دوم مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد و آریا صنعت معصومی قم از گروه دوم که پنج تیم در آن بودند، با ۳ برد، بدون مساوی، یک باخت، ۱۱ گل زده، ۴ گل خورده و ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد.

 

بدین‌ترتیب ابتدا در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌ها مقاومت قزوین و پایه‌سازان ساوه به مصاف یکدیگر رفتند و تیم‌های همشهری ماهان قم و آریا صنعت معصومی قم نیز یک مسابقه فوق‌العاده جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند، دیداری که ۵ گل داشت و سرانجام ماهان ۳ بر ۲ پیروز و راهی فینال شد.

جالب اینکه بازی ماهان قم و آریا صنعت معصومی قم در وقت‌های عادی با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد و کار برای تعیین تیم پیروز به وقت اضافه رفت که ماهان گل برتری را زد و به فینال راه یافت.

بدین‌ترتیب در روز پایانی تیم ماهان قم امروز برای کسب مقام قهرمانی به مصاف مقاومت قزوین می‌رود و فوتسالیست‌های تیم آریا صنعت معصومی قم برای قرار گرفتن در جایگاه سوم برابر تیم پایه‌سازان ساوه قرار می‌گیرند

  • نویسنده : سمیرا مرادیان