رئیس پلیس راه استان اصفهان از مسدود شدن محدوده تونل رُخ در محور اصفهان _ شهرکرد و بالعکس به دلیل واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از مهر، سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: صبح امروز مأموران پلیس راه استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بنزین درمحور اصفهان _ شهرکرد محدوده تونل رُخ مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه آسیبی به راننده خودرو وارد نشده اظهار داشت: به دلیل نشت بنزین از خودروی مذکور و احتمال انفجار بلافاصله محدوده تونل رُخ در محور اصفهان – شهرکرد و باالعکس به صورت موقت مسدود شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در همین راستا سه راهی سامان، محور جعفر آباد، محور سامان – شهرکرد و سه راهی گاز، تونل فجر – شهرکرد به عنوان راه‌های جایگزین درنظر گرفته شده و دستگاه‌های امدادی در حال پاکسازی صحنه هستند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه هر زمان محور مذکور به طور کامل پاکسازی و ایمنی لازم در آن فراهم شود محدودیت برداشته خواهد شد اظهار داشت: از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تقاضا می‌کنیم با مأموران پلیس راه همکاری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان