دانش آموزان قم در مسابقات قهرمانی کشور پسران به میزبانی اصفهان، به ۶ مدال رنگارنگ دست یافتند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا، سی‌ و هشتمین دوره مسابقات استعدادهای برتر ورزش دانش آموزی کشور در گروه‌سنی نوجوانان در بخش پسران، روزهای ۲۸ تا ۳۰ مردادماه در استان اصفهان برگزار شد.

در این پیکارها تکواندوکاران استان قم به یک نشان طلا و یک برنز دست یافتند. کامران کاظمی هوگوپوش تکواندو قم در وزن ۶۸- کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود و با کسب پنج پیروزی قهرمان شد و نشان خوش رنگ طلا را به گردن آویخت. همچنین محمد حسن نائیه دیگر تکواندوکار قم در وزن ۵۹- کیلوگرم با سه پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم تکواندو دانش آموزی قم در مجموع تیمی در بین ۳۲ استان عنوان ششمی را کسب کرد. هدایت این تیم بر عهده بلال سلیمانی به عنوان سرمربی، محمد سعادتمند به عنوان مربی و علی حدادی‌زاده به عنوان سرپرست بود.

در مسابقات جودو، تیم استان قم با درخشش ورزشکاران به ۳ مدال دست یافت. محمدامین اشرفی در وزن ۶۶- کیلوگرم به نایب قهرمانی رسید و صاحب مدال نقره شد، همچنین امیرعلی شاکری و عمادرضا شکارچی در جایگاه سوم رقابت‌ها قرارگرفتند. علیزاده و زیبایی هدایت جودوکاران استان در این مسابقات را بر عهده داشتند.

رقابت‌های ووشو دانش‌آموزی نیز با حضور ۱۸۰ ورزشکار و مربی از ۲۸ استان برگزار شد که در نهایت ابوالفضل نصرتی، ووشوکار استان قم در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را به گردن آویخت.

  • نویسنده : فاطمه سعادتمند