به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان مدیر حوزه علمیه خواهران این استان معرفی شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در آیین معرفی مدیر حوزه علمیه خواهران همدان، با تقدیر از تلاش‌های خانم امیدی و با آرزوی موفقیت برای خانم ناطقی، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های ما مورد رضایت حضرت حجت(عج) و پروردگار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تعبیر “پدیده مبارک” را نسبت به حوزه علمیه خواهران بیان کردند، گفت: در این دوران سختی که دشمن به راه انداخته و به‌دنبال هویت‌زدایی و تغییر در هویت زن مسلمان است، وظیفه بنیادی و سخت حفاظت، حمایت و تبیین دقیق هویت زن مسلمان، بر دوش حوزه علمیه خواهران قرار گرفته است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه نیازمند وحدت حداکثری در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت: ممکن است گاهی اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما اگر هدف‌ها یکی و الهی باشد، ۱۲۴ هزار پیامبر در کنار هم نیز کوچکترین اختلافی با یکدیگر ندارند.

وی با بیان اینکه هدف، خدمت و اعتلای کلمه‌الله است، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف، عنوان‌ها و مسند‌ها فرقی ندارد، مهم آن است که در این لشگر الهی، هر کس در سمتی که حضور دارد، برای پیش بردن اهداف تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: موفقیت تک‌تک من و شما، یعنی کمک به تحقق اهداف موجود و لذا در این بین همه در کنار هم حضور داریم.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه و مدارس علمیه خواهران با مشکلاتی در سطح استان روبرو هستند، خاطرنشان کرد: مشکلاتی در حوزه زیر ساختی وجود دارد که برای رفع آن، نیازمند تلاش و همراهی مدیران هستیم.

شعبانی، با بیان اینکه وحدت بین حوزه علمیه خواهران و برادران ضروری است، گفت: مدیر حوزه علمیه خواهران استان می‌تواند از تجربیات آیت الله موسوی اصفهانی به نحو احسن در پیشبرد فعالیت‌ها بهره ببرد.

  • نویسنده : آناهیتا قاسمی
  • منبع خبر : تسنیم