معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که باید تلاش کنیم روحیه خدمت در همه افراد افزایش پیدا کند گفت: مردم قم، کارکنان و مدیران این استان باید در کشور الگو و نمونه باشند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، در همایش تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی استان قم با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی دولت و استانداران برای رسیدن به نتیجه کافی نیست، اضافه کرد: در این مسیر باید تمام مجموعه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند تا گرهی از مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به اینکه اجر اخروی خدمت به مردم بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: در روایات متعدد آمده است که برای خدمت به دیگران انسان حتی می‌تواند طواف دور کعبه و اعتکاف خود را نیز بشکند.

حسینی با بیان اینکه باید تلاش کنیم روحیه خدمت در همه افراد افزایش پیدا کند، تصریح کرد: اگر در این ایام از شهدا یاد می‌کنیم برای این است که در مسیر خدمت‌رسانی از جان خود نیز گذشتند.

وی با اشاره به اینکه این دولت، دولت تحول‌گرا است افزود: در طول یک‌ساله گذشته رئیس جمهور نشان‌ داده که پرتلاش و فعال است و اگر این روحیه در تمام کارکنان دولت شکل بگیرد، شاهد اتفاقات مطلوبی خواهیم بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در بدو ورود به قم مزار شهدای گمنام و مدافع حرم را زیارت و گل افشانی کرد و سپس چهار طرح عمرانی در حوزه راه و یک واحد تولیدی کفش با حضور وی به بهره برداری رسید.

دیدار با خانواده شهدا و نشست با روسای دانشگاه ها و رییس پارک علم و فناوری از دیگر برنامه های حسینی در سفر یکروزه به قم می باشد.

  • نویسنده : سمیرا مرادیان