معاون سیاسی فرمانداری تنگستان گفت: مردم به شایعات و انتشار اخبار جعلی مبنی گرانی و کمبود آرد در راستای طرح هوشمندسازی خرید نان توجه نکنند.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ رضا ریاحی روز جمعه با اشاره به آغاز اجرای طرح راهبردی اقتصادی دولت در هوشمند سازی یارانه نان در کشور و استان بوشهر و در پی آن انتشار برخی شایعه پراکنی‌ها و انتشار اخبار جعلی از سوی برخی رسانه‌های معاند در فضای مجازی مبنی بر کمبود گندم و آرد و گران شدن نان، گفت: مهمترین و اصلی‌ترین هدف این طرح مهم اقتصادی، جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای از سوی افراد سودجو و همچنین جلوگیری از هدر رفت منابع بوده است.

وی اضافه کرد: فرایند انجام این طرح تنها در حوزه تکنولوژی، هوشمند سازی و نظام‌مندسازی از طریق مجهز شدن نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارت‌خوان مخصوص است و برای مردم هیچ تغییری در قیمت، شیوه و شکل خرید و همچنین محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نخواهد شد.

معاون سیاسی فرمانداری تنگستان تصریح کرد: با این حال مردم عزیز به شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی در خصوص گرانی و کمبود آرد و نان توجه نکنند. در آینده‌ی نزدیک شاهد آثار و فواید ارزشمند و راهبردی این طرح مهم در کشور خواهیم بود.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی