فابیان هورسلر از این به بعد قرار است هدایت تیم سن پائولی را برعهده داشته باشد.

هورسلر تنها ۲۹ سال دارد اما این واقعیت مانع از این نشد که او به عنوان سرمربی تیم سن پائولی را برعهده بگیرد.

این مربی جوان پیش از این دستیار تیمو شولتز، سرمربی سابق این تیم، بود و حالا مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که به او به عنوان سرمربی جدید این تیم اطمینان کنند.

پس از این که شولتز در اوایل ماه دسامبر از هدایت سن پائولی برکنار شد، مدیر ورزشی این باشگاه ابتدا تصمیم گرفت که هدایت این تیم را به صورت موقت به این مربی جوان آمریکایی-آلمانی بسپارد. او شانس خوبی به دست آورد و از آن خیلی خوب استفاده کرد تا مدیران این باشگاه را متقاعد کند.

بورنمان، مدیر ورزشی سن پائولی، گفت:« فابیان در طول مدت حضورش به عنوان دستیار و سرمربی موقت نشان داد که قادر است به شکلی سازماندهی شده با چالش‌ها مقابله کند و راه حل‌های مناسبی ارائه دهد. ما گزینه‎‌های متفاوتی را بررسی کردیم و اطمینان داریم که فابیان بهترین فرد برای ما در این شرایط است.»

هورسلر هم درباره این انتخاب اظهار داشت:« این باعث افتخار من است که بتوانم اینجا کار کنم. واقعا هیجان‌زده هستم و اطمینان دارم که ما با دیگر با اتحاد پیروز خواهیم شد. کار همه عالی است و نشان داده‌اند که می‌توانیم بهتر از این باشیم. ما این زمان آماده‌سازی را به عنوان فرصتی خواهیم دید که بتوانیم شرایط بهتری در زمین داشته باشیم.»

هورسلر در سال ۲۰۲۰ به کادر فنی این تیم اضافه شد و پیش از این دستیار سرمربی در تیم ملی زیر ۱۸ و زیر ۲۰ ساله‎‌های آلمان بود. او در هوستون به دنیا آمده  و حالا از دو بازیکن خودش یعنی ساشا بروخرت ۳۳ ساله و کریستوفر آوور ۳۰ ساله کوچک‌تر است.

  • نویسنده : رادوین مقیمی
  • منبع خبر : ورزش سه