رییس جمعیت هلال احمر گفت: مرکز توانبخشی و پایگاه امدادی شهرستان گلپایگان تا پایان امسال تکمیل و راه اندازی می‌شود.

به گزارش آماج‌خبر به نقل از ایرنا؛ پیرحسین کولیوند روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران با اشاره به نیمه تمام بودن ساختمان توانبخشی هلال احمر و پایگاه امدادی منطقه تصریح کرد: این ۲ محل با منابع مالی استانی و ملی تکمیل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امدادسرای شهرستان نیز با منابع جمعیت هلال احمر کشور تکمیل می‌شود، از سوی دیگر در صورت احداث پایگاه امداد جاده‌ای در این منطقه، تجهیز آن بر عهده ما خواهد بود.

 

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: مجوز داروخانه هلال احمر نیز از طریق سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی پیگیری و اخذ خواهد شد و سپس هلال احمر کشور راه اندازی و تکمیل آن را بر عهده خواهد داشت.

 

کولیوند با بیان اینکه هلال احمر شهرستان گلپایگان از توان بالایی برخوردار است و نیروهای این جمعیت از لحاظ عملیاتی وضعیت مناسبی دارند. اضافه کرد: تلاش ما این است که تمام مجموعه‌های مورد اشاره تا آخر امسال به بهره برداری برسد.

 

وی همچنین گفت که احداث و راه اندازی پایگاه امداد و نجات دریاچه سد گلپایگان در دستور کار این نهاد است.

 

بازدید از پایگاه شهدای امدادگر و پایگاه شهید غزنوی واقع در روستای درب امامزاده ابراهیم و جمع بندی در ساختمان مرکزی شعبه گلپایگان برنامه‌های سفر یک روزه کولیوند به این شهرستان بود.

 

استان اصفهان اکنون سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

 

شهرستان گلپایگان با ۹۰ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

 

  • نویسنده : سارا جباری