امام جمعه ایلام گفت: مسئولان باید به صورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: وظیفه مسئولان و کارگزاران برنامه ریزی منسجم و کافی شبانه روزی است و باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند.

وی افزود: از سیره‌های آموزنده امام صادق (ع) سیره معیشتی ایشان است و در این شرایط اقتصادی می‌تواند برای ما الگو بوده و آموزندگی داشته باشد و کسانی که زمام امور کشور را دست دارند به آن توجه کنند.

وی تاکید کرد: کشور ما این ظرفیت را دارد که زندگی مردم بهبود پیدا کند اما مشکل ما در بخش مدیریت و جایی است که برخی از زالو صفتان خون مردم را در شیشه می‌کنند و باید جلوی آنها گرفته شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: چنانچه مدیریت درستی در تولید، توزیع و مصرف داشته باشیم آنقدر به مردم فشار وارد نخواهد شد و همانگونه که رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش و اطلاع رسانی هستند مسئولان نیز با برنامه ریزی و کار جهادی نگرانی مردم را از بین ببرند.

وی به ساخت و سازهای بدون مجوز در استان نیز اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهای نامناسب در استان ایلام انجام می‌شود و گزارش‌های ناخوشایندی در این زمینه به گوش می‌رسد که به مسئولان مربوطه، شهرداران، اعضای کمیسیون ماده پنج و شورای شهر تذکر داده شد.

وی تاکید کرد: برخی به خاطر منافع شخصی خود در کوچه‌های بن‌بست و جاهای باریک و جاهایی که امکان امدادرسانی ندارد مجوز ساخت و ساز می‌دهند و دلال‌هایی هستند که در این ساخت و سازها بهترین سود را به جیب می‌زنند و کمترین بودجه به حساب شهرداری واریز می‌کنند که باید بررسی شود.

  • نویسنده : زهرا شهبازی