رضا عزتی،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از مسمومیت دانش آموزان خرم آبادی خبر داد.

رضا عزتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه زینبیه در خرم‌آباد با علائمی از مسمومیت مواجه شدند.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی برای دانش‌آموزان مسموم‌شده خرم‌آباد به‌وجود نیامده است و همه دانش‌آموزان در سلامت کامل هستند، افزود: یکی از دانش‌آموزان که در پی این اتفاق دچار نگرانی و علائم بیشتری شده بود به منظور اطمینان از بهبودی کامل به مرکز درمانی منتقل ‌شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به بروز علائم مشابه در بین چند دانش‌‌آموز دبیرستان پسرانه شهید دستغیب خرم‌آباد اشاره و عنوان کرد: دو دستگاه آمبولانس  به این دبیرستان اعزام و  چند دانش‌آموز به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی حفظ سلامتی و حفظ آرامش در بین دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها را اولویت آموزش‌وپرورش دانست و بیان کرد: مباحث اخیر بیش از آنکه سلامت دانش‌آموزان را به خطر اندازد جنبه روانی به‌همراه داشته است که در همین راستا گروه‌های متخصص مشاوره به برخی مدارس اعزام شده‌اند.

عزتی با اشاره به فعالیت مدارس لرستان گفت: فعالیت مدارس به‌منظور جلوگیری از لطمه‌خوردن به وضعیت درسی دانش‌آموزان طبق روال در حال انجام است و تا این لحظه تصمیمی برای استفاده از بستر مجازی و تعطیلی مدارس اتخاذ نشده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: برخی رسانه‌های مجازی اخبار نادرستی درباره مسمومیت در مدارس منتشر می‌کنند که باعث ایجاد نگرانی در جامعه می‌شود، بنابراین شهروندان اخبار دقیق را فقط از مراجع رسمی دریافت کنند.

  • منبع خبر : تسنیم