ملی پوشان ما برای بازی مقابل کره از آمادگی خوبی برخوردار هستند و برای بازی فردا مشکلی نداریم.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا،دراگان اسکوچیچ در آستانه بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کره افزود: بازی ایران و کره همیشه جذاب و تماشایی بوده است و فردا نیز اینچنین خواهد شد. می دانیم که بازی مهمی است و برای تثبیت جایگاه خود در بازی فردا به میدان می رویم.

وی ادامه داد: قبل از بازی درگیر مشکلاتی شدیم که کارمان را سخت کرد، برخی از بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهیم داشت و برخی دیگر نیز در آخرین لحظات در اردوی کره به جمع ما اضافه شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: کره هم بازیکنان خوب و قابل احترامی دارد اما ما ایران هستیم. بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر اروپا بازی می کنند و از سطح کیفی بالایی برخوردارند. ما از هر نظر برای بازی فردا آماده هستیم و مشکلی نداریم. کرونا برخی از بازیکنان ما را گرفت اما بازیکنان دیگری دارم که باید جای خالی آنها را پر کنند و می دانم که این اتفاق خواهد افتاد.

او ادامه داد: نقاط ضعف و قوت کره را آنالیز کرده ایم و فردا خواهید دید که تیم ایران چگونه به زمین می رود.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه نخست مرحله سوم مقدماتی جام جهانی از ۸ بازی برگزار شده با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و تیم کره جنوبی نیز با همین تعداد بازی و ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. هر دو تیم جواز صعود به جام جهانی را کسب کرده اند و در دو بازی باقی مانده خود به دنبال صدرنشینی و تثبت جایگاه خود هستند.

بازی تیم های ایران و کره فردا پنجشنبه ۴ فروردین ماه و از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور هواداران کره ای و در سئول برگزار می شود.

شاگردان دراگان اسکوچیچ بعد از بازی مقابل کره راهی تهران خواهند شد تا در آخرین بازی خود در روز سه شنبه نهم ۹ فروردین ماه برابر تیم لبنان به میدان بروند.

  • نویسنده : محدثه بخشی