مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مهمترین اولویت آبفای استان برطرف کردن مشکلات آب شرب روستا‌ها است و تاکنون در بیش از ۷۰۳ روستا مشکل تامین آب شرب برطرف شده است.

محمدرضا کرمی نژاد شامگاه ۲۶ دی ماه در جلسه ای که با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، مردم و مسئولان محلی برای حل مشکل آب روستاهای بخش مرکزی شوش برگزار شد، گفت:
مشکلات کم آبی در ۵ روستای شوش بر طرف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می گوید: عملیات آبرسانی و تامین آب پایدار روستاهای خلف مسلم، مجید عبدالله، احمد مولا، خشان و جوی مجید در دستور کار قرار گرفت و تا قبل از پایان سال مشکل آب شرب این روستاها برطرف می شود.

به گفته این مقام مسئول با روی کار آمدن دولت جدید سرعت در خدمت رسانی به مردم چند برابر شده است و با توجه به نگاه و توجه وزیر نیرو برای برطرف کردن مشکلات روستا، عزم جدی در چند ماهه گذشته در زمینه تامین آب پایدار در روستاهای خوزستان راسخ شده و با تمام توان مشکلات تامین آب روستاها در دستور کار است.

او به تامین آب ۳۸ روستای دیگر شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: دستورات لازم به امور قراردادهای شرکت آبفا خوزستان برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار داده شده است و عملیات خط انتقال آب ۲۵ کیلومتری خماط تا خلف حیدر در دستور کار قرار گرفت.

  • نویسنده : نرگس راستگو
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان