استاندار ایلام گفت: همه مصوبات سفر رئیس جمهور در محله حاشیه نشین کارخانه نمک شهر ایلام اجرایی شده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از مهر، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در بازدید از محله کارخانه نمک شهر ایلام در جمع مردم این محله افزود: تمامی مصوبات رئیس جمهور در محله کارخانه نمک شهر ایلام اجرایی شده است.

وی با قدردانی از خدمات انجام شده توسط هم دستگاه‌ها به ویژه شهرداری ایلام در محله کارخانه نمک، افزود: بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌ها (جدول گذاری، بیس و آسفالت)…. در محله کارخانه نمک هزینه شده است.

بهرام نیا با تاکید بر تسریع عملیات عمرانی به ویژه در پروژه‌های عمرانی حوزه شهری گفت: تمامی ساخت و سازها باید براساس طرح تفصیلی باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: مسائل زیست محیطی، بهداشتی و نبود امکانات خدماتی و رفاهی و زیرساختی مردم ساکن در این محدوده را رنج می‌داد که هم اکنون شبکه فاضلاب آن تکمیل شده و عملیات آسفالت و جدول گذاری نیز تکمیل شده است.

وی با اشاره به وجود مناطق حاشیه‌ای در مرکز استان اظهار داشت: بازدیدهای مستمر از این نقاط به منظور رفع مشکلات ساکنان این نقاط در دستور کار است و با حضور دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان زیرساخت‌های این مناطق ارتقا می‌یابد.

گفتنی است سال گذشته رییس جمهوری در سفر استانی به ایلام بازدیدی از منطقه کارخانه نمک شهر ایلام داشت و دستوراتی را برای محرومیت زدایی از این محدوده صادر کردند که امسال شاهد محقق شدن آنها هستیم.

  • نویسنده : زهرا شهبازی