علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده اظهار کرد: برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای حضوری شدن آموزش است، البته نه حضوری شدن به معنای پیش از کرونا بلکه تعریف جدیدی از ترکیبی شدن آموزش‌ها مطرح است.   او افزود: با توجه به تجربیات خوبی […]

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده اظهار کرد: برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای حضوری شدن آموزش است، البته نه حضوری شدن به معنای پیش از کرونا بلکه تعریف جدیدی از ترکیبی شدن آموزش‌ها مطرح است.

 

او افزود: با توجه به تجربیات خوبی که از آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه‌ها وجود دارد معتقدیم که این تجربه نباید مغفول بماند، بلکه باید در قالب آموزش‌های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خاکی صدیق تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه‌ها زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها را فراهم کرده اند. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه علمی کاربردی که مشکلی از جهت خوابگاه، دانشجویان غیر بومی و … ندارند از ۱۵ آبان آموزش‌های حضوری خود را آغاز کرد و سایر دانشگاه‌ها هم در حال برنامه ریزی آموزش‌های حضوری هستند.

 

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضوری شدن دانشگاه‌ها در ترم جاری اظهار کرد: حضوری شدن آموزش‌ها از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است، چرا که در مناطق مختلف کشور مستقر هستند و این موضوع بر عهده دانشگاه‌های معین استان هاست که تعیین می‌کنند و برنامه‌های خود را به وزارت علوم می‌فرستند، اما با توجه به زیر ساخت‌ها و موقعیتی که قرار گرفته اند، متنوع و متفاوت است. | باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

  • نویسنده : علیرضا ایزدی/بوشهر
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان