آغاز نمودن هر راهی برای پیشرفت و رسیدن به نتایج مطلوب، نیازمند استقامت در آن راه دارد. استقامت، پافشاری کردن و جلوگیری از انحراف در اهداف توسط مردم و مسئولین و بهره گیری از اشتباهات و تجربیات گذشته در طراحی و اجرای روش های رسیدن به اهداف، منجر به دستیابی به پیروزی های چشمگیری خواهد شد.

به گزارش آماج خبر،  بخشی از سخنان رئیس جمهور بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

” اِن تنصروااللهَ ینصُرکُم و یُثبّت اًقدامَکُم”(قرآن‌کریم)

انقلاب و نظام اسلامی در برهه های مختلف نیاز به همراهی، حمایت و بصیرت آحاد جامعه داشته و دارد. در همین راستا ما خانواده ی شهدا و ایثارگرانِ عرصه های جهاد و مقاومت، به‌پاسداشتِ خون عزیزانمان و در تبعیّت از دستور رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند: “دولت کارهای اقتصادی مهمی در دست دارد، همه باید به او کمک کنند” ضمن دفاع و پشتیبانی از اقدامات انقلابی دولت محترم در انجام اصلاحات اقتصادی کشور (که با سوء تدبیر و بی اعتنایی به رهنمودهای مقام معظم رهبری سال هاست درگیر بیماری های متعدد و مزمن شده و آثارش دامن گیر قشر متوسط و پایین جامعه می باشد) بر موارد زیر تاکید داریم‌:

۱_ براساس آموزه های ناب دینی، تقوا و رعایت احکام و دستورات الهی ضامن سعادت دنیا و آخرت جامعه است و باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولین قرار گیرد.

۲_ به حکم عقل و شرع و تجربه، راهنمایی های ارزنده ی مقام عظمای ولایت و عمل به توصیه های حکیمانه و دلسوزانه ی ایشان همواره تحقق منافع کشور را در پی داشته و شکر نعمت ولایت محسوب می شود و بدون شک رحمت الهی را به ارمغان‌ می آورد.

۳- از دولت محترم ‌و انقلابی که با انجام اقداماتی همچون کنترل شیوع ویروس کرونا تسهیل در روند صدور مجوزهای کسب و کار، و قطع نمودن دست سرمایه داران و دلالان با حذف ارز ترجیحی، نشان داده که عزم جدی در خدمت به مردم دارد، مجدّانه درخواست داریم‌ با تلاش مضاعف خود، ضمن اجرای اصلاحات اقتصادی، با رعایت حالِ اقشار آسیب پذیر و گروه هایِ نیازمند، اجازه ندهند این ملتِ صبور بیش از پیش متحمل فشار و اضطراب و نگرانی اقتصادی شوند.

۴_ به دشمنان زبون و بداندیشِ انقلاب اسلامی اعلام‌ می داریم‌: ما مردم ‌مسلمان و خانواده های شهدا در هیچ شرایطی دست از آرمان ها و ارزش هایمان و اصل مترقی ولایت فقیه برنداشته و هرگز اجازه فرصت طلبی و سوء استفاده را به شما نخواهیم داد.

در پایان با امید به لطف و نصرت خداوند و آرزوی موفقیتِ خدمت گزارانِ ملت در مدیریّت این شرایط خطیر، عهد و پیمان دیرینه ی خویش را با اهداف متعالی انقلاب اسلامی و رهبری عظیم الشأن تجدید می نمائیم.

اللهم عجل لولیک الفرج

  • نویسنده : یگانه میرجلیلی
  • منبع خبر : آماج خبر