سردار تنگسیری با اشاره به تلاش دشمن برای آشوب در کشور، گفت: جوانان باید مراقب توطئه‌ها باشند، قطعا ملت ما این فتنه را نیز از بین خواهد برد.

به گزارش آماج خبر، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به نقش مردم در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس باوجود حمایت علنی ۸۰ کشور از صدام و در شرایطی که ما در شدید‌ترین تحریم‌ها هم بودیم مردم ما در مقابل دشمن ایستادند و با توکل به خدا و با همت مردم دشمن نتوانست یک وجب از خاک ما را تصاحب کند.

سردار تنگسیری با اشاره به خسارت وارد شده به اموال عمومی به دست برخی از افراد در ناآرامی‌های روز‌های گذشته، افزود: امروز یک صدا‌هایی می‌آید که خداوند جواب آن‌ها را داده است. این‌ها می‌خواهند نور خدا و نوری را که شهدا و حاج قاسم روشن کرده اند، خاموش کنند. ولی این فتنه از بین خواهد رفت و ملت ما این فتنه را هم از بین خواهند برد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که زمان افول استکبار، نزدیک است یادآور شد: ملت ما شکستن کمر استکبار را خواهد دید.

سردار تنگسیری با ابراز ناراحتی از فوت مهسا امینی گفت: این خانم (مهسا امینی) دختر ایران است و ما هم معتقدیم پرونده این خانم با دقت رسیدگی شود، اما نمی‌شود به تحقیقاتی که برای کشور خودمان است اعتماد نکنیم، ولی به بیگانگان اعتماد کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: در زمانی که رئیس جمهور ما به نیویورک رفته و عضو شانگ‌های شده ایم و در حال تلاش برای خنثی کردن تحریم هستیم، دشمنان چنین فتنه‌ای درست می‌کنند.

سردار تنگسیری تصریح کرد: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم که هوشیار باشند. دشمن می‌خواهد هویت ایرانی جوانان را بگیرد. این‌ها پرچمی را که امروز نماد اسلام به خود گرفته و روی آن لااله الا الله نقش بسته، آتش می‌زنند، جوانان باید آگاه باشند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده