زمان و نحوه ثبت‌نام دانشجویان روزانه غیربومی دکتری ورودی سال ۱۴۰۱ دانشگاه تهران برای سکونت در خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، پذیرفته‌شدگان آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ دانشگاه تهران در صورتی که دانشجوی روزانه غیربومی بوده، ثبت‌نام آموزشی و اخذ واحدهای درسی را انجام داده و حداقل ۳ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، جهت ثبت‌نام اسکان در خوابگاه می‌توانند از ساعت تا ساعت ۲۲ پانزدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه اسکان خوابگاه‌های دانشگاه تهران به نشانی ems.ut.ac.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها، پرداخت ودیعه و اجاره بها فقط به صورت اینترنتی بوده و پذیرش حضوری نخواهد بود.

عدم مراجعه دانشجویان برای ثبت‌نام در موعد اعلام شده به سامانه، به منزله انصراف از خوابگاه است و مدیریت خوابگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اسکان دانشجویان جامانده از ثبت‌نام نخواهد داشت.

زمان بازگشایی خوابگاه‌ها در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. دانشجویانی که اسکان اینترنتی آنها تایید شده است، برای دریافت کلید می‌توانند از ۲۶ شهریور ماه به مجتمع خوابگاهی خود مراجعه نمایند.

دانشجویان روزانه غیربومی دانشگاه تهران که در دانشکده‌های فنی فومن، کاسپین (چوکا)، ابوریحان، دانشکدگان فارابی (قم) و کشاورزی و منابع طبیعی (کرج) پذیرفته شده‌اند صرفا در خوابگاه‌های واحدهای پذیرش‌شده امکان اسکان دارند و تاریخ ثبت‌نام از سوی هر کدام از این واحدها اعلام خواهد شد.

  • نویسنده : فاطمه السادات میردهقان