به گزارش آماج خبر و به نقل از روابط عمومی هیأت اسکواش استان اردبیل، دومین جلسه هیأت اسکواش استان اردبیل در آبان ماه ۱۴۰۰ با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در خانه اسکواش استان اردبیل با حضور ریاست و اعضاء فعال هیأت اسکواش استان اردبیل آغاز گردید. در این جلسه اعضاء هیأت اسکواش […]

به گزارش آماج خبر و به نقل از روابط عمومی هیأت اسکواش استان اردبیل، دومین جلسه هیأت اسکواش استان اردبیل در آبان ماه ۱۴۰۰ با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در خانه اسکواش استان اردبیل با حضور ریاست و اعضاء فعال هیأت اسکواش استان اردبیل آغاز گردید. در این جلسه اعضاء هیأت اسکواش استان اردبیل با موضوعات: ارائه شرح وظایف مسئولین کمیته ها  , و رؤسای شهرستان ها در جهت پیشبرد اهداف هیأت اسکواش استان، رصد هر چه بهتر سامانه آیوپارس، افزایش تعداد ورزشکارن در سامانه مبین، فرآیند برگزاری استعداد یابی، ارائه برنامه ای جهت برگزاری مسابقات در مناسبت های سال، بحث هم افزایی، تیم سازی ، انعقاد تفاهم نامه با ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی و بازاریابی هر چه بهتر برای ورزش اسکواش به بحث و گفتگو پرداختند.

 

در ابتدای جلسه آقای علی ساجدی رئیس هیأت اسکواش استان اردبیل از مسئولین کمیته ها خواستار ارائه برنامه ها و فعالیت های در جهت پیشبرد بهتر اهداف هیأت اسکواش استان اردبیل گردید. در ادامه جلسه آقای علی ساجدی به فرآیند استعداد یابی ورزش اسکواش و تاکید بر برگزاری هرچه سریعتر این موضوع در استان اردبیل  اشاره نمودند.

 

موضوع بعدی که ریاست هیأت اسکواش استان اردبیل عنوان نمودند بحث هم افزایی، افزایش کارایی مربیان هیأت اسکواش استان اردبیل با توجه به برگزاری دوره مربیگری در ماه گذشته و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات ورزش اسکواش در مناسبت های خاص سال خواستار شدند.

 

آقای حمید صفری عضو هیأت رئیسه و مسئول کمیته مربیان هیأت اسکواش استان اردبیل بعد از سخنرانی ریاست هیأت اسکواش استان اردبیل به موضوع استعداد یابی اشاره نمودند که درصدد هستیم تا با گسترش فعالیت‌ها، برگزاری منظم دوره‌های آموزشی و استعدادیابی را توسعه دهیم.وی افزود : به کشف استعدادهای جدید در این رشته امیدوار هستیم و در این دوره که بزودی برگزار خواهد شد طرحی مدون بر پایه اصول علمی تدوین شده که قابل اجرا در استان می باشد.

 

او با تاکید براینکه تمرین های ورزشی کودکان با رعایت پروتکل ها و در گروه ها با تعداد کمتر انجام خواهد گردید یادآور شد : ارائه تخفیف ویژه و حمایت مادی و معنوی از دیگر اقداماتی است که برای استعدادهای جدید انجام خواهیم داد. در ادامه آقای حمید صفری به موضوع بازاریابی هر چه سریعتر ورزش اسکواش در جهت پیشرفت و همگانی شدن این ورزش در سطح استان اشاره نمودند.

 

در پایان جلسه خانم لیلا ملکی به عنوان مسئول کمیته داوران (بانوان)، آقای مسعود مردوار مسئول کمیته حقوقی و انضباطی و آقای عسگر ایران پور مسئول کمیته آموزش و پژوهش هیأت اسکواش استان اردبیل منصوب گردیدند.

 

و همچنین از تعدادی اعضاء فعال که با زحمات بی شائبه اشان باعث درخشان تر و پویا تر شدن ورزش اسکواش در استان گردیده اند تجلیل بعمل آمد که  اسامی به شرح ذیل می باشد:

 

آقای کاظم شیرین زاده معاون معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل،

 

آقای حمید صفری عضو هیأت رئیسه و مسئول کمیته مربیان هیأت اسکواش استان اردبیل

 

آقای محمد حمل آبادی عضو هیأت رئیسه اسکواش استان اردبیل

 

آقای داود امانی خزانه دار هیأت اسکواش استان اردبیل

 

آقای علیرضا یونسی مسئول کمیته پیشکسوتان هیأت اسکواش استان اردبیل

 

خانم ژیلا آقا غفاری عضو هیأت رئیسه و مسئول کمیته فرهنگی هیأت اسکواش استان اردبیل

 

خانم فاطمه ملکی روابط عمومی هیأت اسکواش استان اردبیل

 

رئیس هیات اسکواش استان اردبیل در پایان اذعان داشت: برای ثمره دهی بهتر این رشته ورزشی که به مانند یک نهال نوپا است، باید همگی باغبان های خوبی باشیم، از تمامی اعضاء خواستارم که دست اندازهای راه پیش رو باعث دلسردیشان نگردد و ابراز امیدواری کرد این ورزش به زودی و با کمک همه ی اعضای هیات به یک رشته ی نام آشنا و پرطرفدار تبدیل خواهد شد