نفرات برتر مسابقات دانش آموزی قرآن کریم معرفی شدند

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر ، چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر در بخش آوایی با رقابت ۴۰۰ دانش آموز از ۳۲ استان به کار خود پایان داد و نفرات اول تا سوم در رشته‌های مختلف شناخته شدند.

بر این اساس، در رشته اذان محمد سجاد محمدی زاده از استان تهران، حسین جنادله از استان خوزستان و عرفان جباری از استان اردبیل به ترتیب رتبه‌ها اول تا سوم را در پایه دهم به خود اختصاص دادند.

در رشته اذان پایه یازدهم، سید محمد میرحسینی از یزد، علی عاملی نیا از خراسان جنوبی و محمدمهدی اسدی از قم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته اذان پایه دوازدهم، علی بایرامی از اردبیل، محمدامین عارف نیا از ایلام و امیرحسین محمدی تدین از تهران رتبه‌های اول تا سوم شناخته شدند.

در رشته مداحی پایه دهم امیر کرامتی از استان تهران، امیرحسین امجدیان از استان البرز و محمد علیخوانی از استان گلستان نفرات اول تا سوم و در همین رشته پایه یازدهم امیررضا سیفی از آذربایجان شرقی، عرفان دوراندیشان از خراسان رضوی و امیر رضا فرجوند از کردستان حائز رتبه‌های اول تا سوم و در پایه دوازدهم رشته مداحی، سید مهدی موسوی از خراسان رضوی، محمدجواد میرکوهی از تهران و محمد جواد صوفیان از اصفهان رتبه‌های برتر اول تا سوم شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، سیدرضا زارعی از استان اصفهان، هادی قربانی از مازندران و امیرحسین مقدس از استان کرمان در رشته قرائت تحقیق پایه هفتم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت تحقیق پایه هشتم محمدسبحان مقصودیان از استان یزد، مبین نصیری از آذربایجان غربی و محمدامین کهن از خراسان رضوی حائز رتبه‌های اول تا سوم و در پایه نهم رضا بصائری از تهران، ابوالفضل صباغ از اصفهان و علی اکبر احمدی از خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بر این اساس، سینا فتحی از خراسان رضوی، ابوالفضل دامود از خراسان شمالی و محمد مهدی بهاری از قزوین رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت تحقیق پایه دهم را کسب کردند.

همچنین در رشته قرائت تحقیق پایه یازدهم ابوالفضل نبی لو از شهرستان‌های تهران، محمد حسین خوش قلب از یزد و صالح عطار رئوف از خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم و در پایه دوازدهم امیرحسین جعفر زاده از استان البرز، حسین عباسی از زنجان و حسین قلی پور از قزوین حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

طبق داوری‌های انجام شده، در رشته قرائت ترتیل دوره متوسطه اول مهدی اکبری از قم، محمدرضا جعفرپور از گیلان و طاها حسن زاده از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در همین رشته دوره متوسطه دوم مهدی جعفری از استان فارس، ابوالفضل عبدالله پور از استان یزد و سبحان قاری از تهران رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ ۱۰ جز متوسطه اول، محمد حسن پور محمدآبادی از یزد، طاها علیزاده از گیلان و علیرضا عطاف از خوزستان رتبه‌های اول تا سوم و دوره متوسطه دوم، محمدمهدی رضایی از اصفهان، هادی نوری از زنجان و سیدمهدی نورانی خمیرانی از گیلان رتبه‌های اول تا سوم شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، در رشته حفظ ۲۰ جز متوسطه اول محمد فیاض از یزد، ابوالفضل محمودی ناولیقی از شهرستان‌های تهران و محمدرضا عالم از اردبیل حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و همچینین در همین رشته دوره متوسطه دوم محمد رضا ولی محمدی از گلستان، ارشیا رجبی از گیلان و مهدی برنده از همدان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته حفظ ۵ جز دوره متوسطه اول محمد دهقانی از یزد، محمدطاها عرب محمد حسینی از شهرستان‌های تهران و محمدحسین حسین زاده از آذربایجا شرقی رتبه‌های اول تا سوم و در همین رشته دوره متوسطه دوم علی صالحی نیا از خراسان جنوبی، علی ناصح دلبردلچه از گیلان و امیرحسین بردبار از استان فارس رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ عمومی قرآن پایه دهم امیررضا خسوری از خراسان رضوی، محمداحسان رحیمی از اصفهان و محمد قائم جعفری مرائی از خوزستان و همچینین در رتشه حفظ عمومی پچایه یازدهم قاسم بخت آرایی از اصفهان، محمدامین ابوالحسن پور از آذربایجان شرقی و امیرمحمد محمدی از مرکزی و همچینین در حفظ عمومی دوره دوازدهم علی اخضری از فارس، سید پویا پروانه از گیلان و حمیدرضا رستمی از خراسان رضوی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی مسابقات، در رشته حفظ کل متوسطه اول سید محمدصادق حسینی از قم، سیدابوالفضل اقدسی از گیلان و احمدرضا آجلو از مرکزی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در همین رشته برای دوره متوسطه دوم محراب مهربانی از تهران، محمدعلی موسی پور از گیلان و و بنیامین رسولی از گلستان رتبه‌های ال تا سوم را به دست آوردند.

  • نویسنده : فاطمه السادات میردهقان