سرمربی تیم فوتبال ون پارس گفت: توانستیم بر بازی مسلط شده و با اعمال تغییرات در نیمه دوم، به تک گل برتری برسیم. اخراج کاویانی جای سوال دارد، اما به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، سعید جهانگیری، پس از پیروزی یک بر صفر برابر شهرداری بندرعباس در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دو کشور،اظهار کرد: دویست دقیقه برای رسیدن به لیگ یک پیش رو داشتیم. در این سطح باید با منطق فوتبال بازی کنیم و خدارو شکر این مهمترین اصل تیم ما بود.

 

وی افزود: اگرچه در نیمه اول موقعیت‌هایی به حریف دادیم، اما رفته رفته در بازی جا افتادیم و در نیمه دوم با تغییرات اعمال شده، توانستیم به گل دست پیدا کنیم. از اینکه گل دوم را نزدیم ناراحت هستم، اما در بازی برگشت پرقدرت‌تر ظاهر خواهیم شد.

 

جهانگیری با اشاره به اخراج امین کاویانی، خاطرنشان کرد: کاویانی یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان است و برای من اخراج او جای سوال دارد، اما به تصمیم داور احترام می‌گذارم. داور هم اشتباه می‌کند و باید این مسائل را در تیم پشت سر بگذاریم.

 

وی تاکید کرد: نبود یک بازیکن‌ تیم را اذیت می‌کند، اما بازیکنان جایگزین وجود دارند.

 

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس درباره شرایط سخت آب‌وهوایی بندر عباس و برگزاری بازی برگشت در بندرعباس، توضیح داد: برای سختی شرایط آب و هوایی بندرعباس برنامه‌ریزی داشتیم و تمهیدات ویژه‌ای داریم و امیدواریم که دچار مشکل در هوای با رطوبت بالا نشویم.

 

تیم فوتبال ون پارس نقش جهان شامگاه(سه‌شنبه،۷ تیر) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که اصفهانی‌ها توانستند با برتری یک بر صفر برابر حریف بندری خود در دیدار رفت، یک گام به صعود نزدیک‌تر شوند.

 

بازی دوم دو تیم در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ آزادگان، دوشنبه،۱۳ تیر در بندرعباس برگزار خواهد شد تا تکلیف آخرین تیم صعودکننده به لیگ دسته یک مشخص شود.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری