مدیر کل ورزش وجوانان ایلام;۳۳سمن حوزه جوانان در زمینه مقابله با کرونا فعالیت دارند و عملکرد آنها در این مدت بسیار تاثیرگذار بوده است

مدیر کل ورزش وجوانان  استان ایلام اظهار داشت :سازمان‌های مردم نهاد اداره ورزش وجوانان در استان ایلام از طریق همکاری با نهادهای تخصصی و مراکز بهداشتی و درمانی از زمان شیوع کرونا در حال مبارزه با کرونا هستند و با آگاه‌سازی جامعه و امیدبخشی به مردم از طریق فضای مجازی و انجام اقداماتی مثل ضدعفونی معابر و تهیه اقلام بهداشتی نقش خود در شکست کرونا را به خوبی ایفا می‌کنند.

او افزود: یکی از افتخارات ما در استان حضور فعال سازمان‌های مردم نهاد جوان است و در سال جاری بعد از شیوع ویروس کرونا نخستین بخش‌های غیردولتی که به موضوع مقابله با کرونا پرداختند و کارکردشان هم اثرات مطلوبی در مقابله با کرونا داشته همین سمن‌ها بوده است.

مظفر علیشایی افزود: در حال حاضر ۶۸سمن حوزه جوانان درزمینه های مختلف فعالیت دارند که ۳۳ سمن در مدیریت و جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات خوبی را در این حوزه انجام می‌دهند و اقدامات داوطلبانه و خودجوش مثل توزیع غذای گرم سبد خوراکی بین محرومین عفونت زدایی معابر و راه‌اندازی پویش‌های اجتماعی در فضای مجازی از اقدامات آنها بوده است.

او اظهار داشت: پویش‌هایی مثل «در خانه بمانیم»، «در خانه ورزش کنیم»، «پویش کتابخوانی» و « تهیه و توزیع اقلام بهداشتی» از دیگر اقدامات سمن‌ها و جوانان در مقابله با ویروس کرونا است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بیان کرد: سمن های ورزش وجوانان استان در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه در ایام کرونایی ۱۵۰۰ سبد غذایی ودر دو سری ۱۸۰۰ پرس غذای گرم بین محرومین ونیازمندان توزیع نموده وهمچنین این فعالیت ها ادامه دارد

  • منبع خبر : برنا