استاندار خوزستان: نقش صدا و سیما در توسعه فرهنگ عمومی بی بدیل است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش آماج خبر، صادق خلیلیان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان که امروز با حضور حسن عابدینی، معاون امور استان‌های صدا و سیما و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات مرکز خوزستان برگزار شد، گفت: صداوسیما در توسعه فرهنگ عمومی نقش مهمی ایفا می‌کند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی، نقش صداوسیما پر رنگ بود و در هر زمان اتفاق و بحرانی رخ می‌دهد، رسانه ملی حضور دارد، حتی وقتی فتنه و آشوبی به وجود می‌آید، رسانه ملی و صدا و سیما در میدان است و برای عموم مردم روشنگری می‌کند.

خلیلیان به نقش رسانه ملی در راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: مخابره لحظه به لحظه این مراسم معنوی، شرایط مرزها، وضعیت مواکب و خدمت رسانی، به تصویر کشیدن حقایق، اطلاع رسانی درخصوص کمبود‌ها و… باعث شد زائران عتبات عالیات به راحتی در مرز‌های کشور و استان خوزستان با کمترین مشکل تردد کنند و شاهد برگزاری باشکوه این راهپیمایی پس از ۲ سال کرونایی باشیم.

وی می‌گوید: خوزستان بیشترین تردد را در میان زائران اربعین حسینی امسال را به خود اختصاص داد که نشان دهنده ارادات و دلدادگی مردم این استان به اهل بیت و خاندان صمت و طهارت علیهم السلام است و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

استاندار خوزستان در پایان از تلاش‌ها و زحمت‌های مسلم رحیمی در صدا و سیمای مرکز خوزستان قدردانی و برای داریوش دبیقی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز خوزستان آرزوی موفقیت کرد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده