نمایشگاه بخش تعاون و مشاغل خانگی به مناسبت هفته تعاون تا سیزدهم شهریور در کانون کوثر در خیابان امام خمینی بوشهر برپا شده است.

به گزارش آماج خبر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: اکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تعاونی در این استان فعالیت دارند.

مصدق کشاورزی افزود: اکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و خانگی در اختیار داریم که می‌توانیم در اختیار افرادی که از شرکت‌های تعاونی معرفی و یا به شرکت‌های تعاونی پشتیبان تسهیلات پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه بانک توسعه تعاون هم اعتباراتی افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان برای توسعه بخش تعاون پیش بینی شده که با استقبال خوبی هم در استان بوشهر روبه‌رو بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: در تبصره ۱۸ قانون بودجه اعتباراتی بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای استان پیش‌بینی شده است که تعاونی‌ها می‌توانند از این اعتبارات بهره‌مند شوند.

کشاورزی گفت: بنا داریم مکانی را به عنوان نمایشگاه دائمی برای شرکت‌های تعاونی تدارک ببینیم و با راه اندازی آن، دومین استان کشور خواهیم بود که دارای نمایشگاه دائمی بخش تعاون است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: با همکاری که بخش خصوصی صورت گرفته است اگر تعاونگری نیاز به مکانی برای استقرار داشته باشد آمادگی داریم تا فرصت استفاده از ۲۳۰ واحد تجاری در بخش دلوار را برایشان فراهم کنیم.

  • نویسنده : حدیث ظریفدوست