مجری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتلداری اصفهان از برگزاری این نمایشگاه در روزهای هفتم تا یازدهم مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، سجاد حیات‌بخش، مجری این نمایشگاه گفت: با توجه به فضای استاندارد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان سعی خواهدشد تا فعالان این عرصه از کل استان‌های کشور در غرفه‌های نمایشگاه حاضر باشند، ضمن اینکه مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در سه حوزه اصلی گردشگری شامل هتل‌ها، آژانس‌ها، بوم گردی‌ها و سیستم‌های رزرو آنلاین، حوزه صنایع‌دستی شامل تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان، صادرات و فروش و حوزه هتل داری شامل تمام بخش‌های دخیل در ساخت، تجهیز و فعالیت هتل‌ها حضور خواهندداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله جذب مشارکت برای این نمایشگاه هستیم، افزود: در این دوره تلاش شده است تا در کنار رویدادهای تخصصی در این حوزه، مهمان‌های بین‌المللی ازجمله رئیس شورای بین‌المللی صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاران خارجی در بخش گردشگری و صنایع‌دستی را با مشارکت اتاق‌های بازرگانی به این رویداد دعوت کنیم.

حیات‌بخش با اشاره به اینکه تابه‌حال بازخوردهای بسیار خوبی از شرکت‌کنندگان دریافت کرده ایم، ادامه داد: این نمایشگاه پس از دو سال وقفه در حالی برگزار می‌شود که دوره قبل، با حضور وزیر امور خارجه و وزیر میراث فرهنگی وقت و ۱۳ خواهرخوانده اصفهان بسیار پربار برگزار شد و امید داریم که دوازدهمین دوره این نمایشگاه هم دستاوردهای مفید و مؤثری برای گردشگری و صنایع‌دستی استان داشته باشد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی، گردشگری و هتل‌داری از هفتم تا یازدهم مهرماه ١۴٠١ در محل نمایشگاه‌های دائمی اصفهان برگزار می‌شود.

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری