نمایشگاه مقداد با هدف معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای محلات استان قم با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) شب گذشته در محل نمایشگاه دائمی استان آغاز به کار کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم افتتاح نمایشگاه مقداد شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و دغدغه‌مندان شهر قم در محل نمایشگاه دائمی استان جنب استانداری قم برگزار شد.

 

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور و با هدف تبیین دستاوردها و ظرفیت های محلات استان برپا شده است، اظهار کرد: در این نمایشگاه مسئولان، مدیران و مؤثران شهر قرار است با ظرفیت‌های محلات که تا به امروز مغفول مانده آشنا شوند.

 

وی اضافه کرد: بسیاری از تصمیم‌ها پشت درب‌های بسته و بدون توجه به ظرفیت‌های داخلی گرفته می‌شود درحالی که اگر مسئولان به ظرفیت‌ها توجه کنند و نسبت به محلات شناخت خوبی داشته باشند می‌توانند تصمیم‌های مطلوبی مبنی بر اطلاعات دقیق بگیرند و بودجه‌ها نیز خروجی مطلوب‌تری داشته باشد.

 

موحد خاطرنشان کرد: از میان ۱۱۶ محله، ۵۵ محله منتخب تعیین و غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه برپا شده است، هر کدام از این غرفه‌ها در بخش نخست اشراف خود را نسبت به محله نشان داده‌اند، در بخش دوم دستاوردها و اقدامات خود را به نمایش گذاشته و در بخش سوم آسیب‌ها و ظرفیت‌ها معرفی شده و بخش چهارم هر غرفه به المان‌های ناشناس از جمله نخبگان، شهیدان و بافت تاریخی اختصاص یافته و در بخش پنجم نیز شیوه مدیریت در محلات تبیین شده است.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۳ آبان‌ماه برپاست و از همه تصمیم‌گیران، مسئولان و شخصیت‌های تاثیرگذار دعوت می‌شود که در این نمایشگاه حضور یافته و با عمق دستاوردها و ظرفیت‌های محلات آشنا شوند.

  • نویسنده : محدثه بخشی