معمولا در هر اجتماع مسائل و مشکلاتی وجود دارد ، مشکلاتی که گاها بسیار اساسی است که شاید تاثیرات آن در یک نسل ادامه خواهد داشت. این اثر نمایشی از یکشنبه ۲۰شهریور لغایت جمعه ۳۰شهریورماه ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه خواهد رفت. نمایش خوابگرد به نویسندگی نوید ایزدیار و کارگردانی سید علیرضا شریعتی و به بازی سمیه منصوری و روح الله قاسمی زاده - محمد مهدی سفلایی -هستی سادات حسینی - امیر علی کریمیان -سید علیرضا شریعتی هرشب به مدت چهل دقیقه در پردیس هنربافق -بلوار کشاورز اجرا می شود.

به گزارش آماج خبر، سید علیرضا شریعتی کارگردان تئاتر خوابگرد در مصاحبه با خبرنگار آماج خبر بیان کرد : خوابگرد از فقر می گوید، از اعتیاد می گوید که می تواند چه آثار مخربی بر روی خانواده ها خصوصا بچه ها داشته باشد ، بچه ها قربانی اعتیاد والدین هستند.

وی در ادامه گفت : برای همین من و دوستانم سراغ نمایشنامه خوابگرد رفتیم ، متنی زیبا به قلم نوید ایزدیار که در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر برگزیده بخش نمایشنامه نویسی شده است و این خود گویای قدرت متن است.

وی افزود : ما برای این کار با مشکلات فراوانی روبه رو شدیم از یک طرف عدم وجود سالن استاندارد تئاتر در شهرستان که انشالله به زودی این مشکل برطرف خواهد شد ما را آزار می داد و از طرف دیگر، هزینه های متعدد که دست و بال مان را برای ایجاد طرح های مختلف می بست. البته باید تشکر کنم از اداره ارشاد و انجمن هنر های نمایشی بافق که مکان تمرین را برای ما محیا کردند.

وی افزود : در ادامه خدا را شاکر هستم که در این کار از سه نفر کار اولی استفاده کردم بچه هایی که انشالله به مرور زمان اشکالات خود را برطرف و به نقاط قوت خود می افزایند.

( گفتنی است تیم ما خارج از این نمایش سرمایه گذاری روی جوان ها و نوجوان های مستعد و علاقه مند تئاتر انجام داده و اگر خدا بخواهد در دو سال آینده یک تیم درجه یک از جوانان کار درست ، کار بلد و بی ادعا خواهیم داشت. )

من به شخصه کوچک تر از آن هستم که توصیه برای کسی دیگه داشته باشم من خود را هنرجوی این حرفه می دانم و دلم می خواهد تا پایان حیاتم هنرجو این رشته بمانم و عمیقا به این موضوع افتخار می کنم. اما به عنوان مخاطب دوست دارم کار های دغدغه مند با محتوای قوی ببینم.

وی در پایان اشاره کرد : در پایان باید بگویم تئاتر مظلوم است و نیاز به حمایت دارد، تقاضایی که از مردم دارم این است که تئاتر ببینند و از تئاتر حمایت کنند. و انشالله که ما و بچه های تئاتر بتوانیم کار های بهتر و بیشتر در سال تهیه کنیم و پیشکش مخاطبان کنیم.

این اثر نمایشی از یکشنبه بیست شهریور لغایت جمعه سی شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه خواهد رفت.

مکان : یزد_ بافق _پردیس هنربافق _بلوار کشاورز

  • نویسنده : فاطمه حبیبیان