فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه با مدیر کل دادگستری استان و دادستان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر، سردار علی رزمجو در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که هماهنگی خیلی خوبی بین دستگاه قضایی و سپاه پاسداران در سراسر استان بوشهر وجود دارد.

رزمجو ادامه داد: هفته قوه قضائیه متعلق به همه مردم است چرا که نیاز اولیه همه مردم بعد از سلامتی، امنیت است که بخش عمده‌ای از آن به اقدام شجاعانه و قاطعانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین و اشرار بستگی دارد.

سردار رزمجو اضافه کرد: دستگاه‌های قضایی و امنیتی استان در هماهنگی خوبی با یکدیگر قرار دارند که این موضوع باعث برقراری امنیتی نسبتاً پایدار در استان شده است.

مدیر کل دادگستری استان نیز امنیت استان بوشهر را مثال زدنی عنوان کرد و عنوان کرد: امنیت پایداری که در استان وجود دارد ناشی از تعامل و هم دلی بین دستگاه‌های تصمیم‌گیر در سطح استان است.

علی جمادی افزود: دستگاه قضایی و سپاه در استان دارای تعامل و عقیده مشترک در موضوعات مختلف هستند که این موضوع سبب ایجاد امنیت در سطح استان شده است.

  • نویسنده : فهیمه نشاطی فر