به مناسبت هفته بسیج همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین تجمع سراسری بسیجیان در سراسری در مصلی یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آماج خبر؛آیت الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در اجتماع بزرگ بسیجیان وی ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج و روز بسیج تشکیل مستضعفیان و پیروزی تیم ملی ایران در این مسابقه که دل مردم ایران را خوشحال کردند گفت:بسیج به فرموده امام خمینی، رهبر کبیر انقلاب و ولی فقیه ما تشکیل شد‌ و وقتی ولی فقیه دستور میدهد دستور او دستور امام معصوم است وقتی ولی فقیه دستور میدهد یعنی خدا دستور داده است

در خیلی از جاها می‌بینم جبهه دشمن علیه جبهه خدا وارد جنگ شدند و گاهی شکست بر جبهه حق وارد شد واگر جبهه حق سرباز و جانباز داشته باشد پیروز است و اگر نیروی جانباز نداشته باشد با حیله جبهه حق شکست میخورد.

نماینده ولی فقیه افزود:امام جبهه را به فرمان خداوند تشکیل داد، به دلیل علت های گوناگون و‌متعدد حکومت تاغوت در راس حاکمیت انسانی که سراسر در غرق گناه و آلودگیست تفکر درستی ندارد، رفتار درستی ندارد نسبت به مسائل شرعی و دینی یک انسان باطله است اگر مساله شراب خوری پیش بیاید در صف اول است اینها مدیرتشون حکومتوشن حکومت باطله است و هیچ مومنی و هیچ‌مسلمانی خداوند اجازه نداده چنین افرادی بر جامعه حاکم شود.

وی بیان داشت:پذیرش حکومت چنین انسانی های و‌خانواده ای حکومتی خلاف شرع است.

امام جمعه یاسوج گفت:از طرفی دیگر در آن زمان مردم شایسته ما ملت شایسته ما همه اینها به نوعی تعطیل شده و دچار عقب ماندگی تاریخی در ابعاد مختلف علمی سیاسی فرهنگی هستیم در عرصه عزت و استقلال که باید یک ملت باید مستقل باشد این را هم از دست دادیم.

وی بیان داشت:خود محمد رضا پهلوی گفت محمد احمدشاه انگلسی ها آمریکایی ها پدر من را عزل کردند و آوردند این نهایت تحقیر یک ملت این است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت:امام به میدان مبارزه می آید و در این میدان مبارزه انسان های شایسته ای همراهی کردند، خون دادند ،مبارزه کردند زندان رفتند،جان دادند اسیر شدند چرا که انسان های برجسته دانشگاه ،عالم ،دانشمند فقید امام را باری کردند ،همراهی کردند در این میدان که در طول تاریخ غیر از انقلاب و انیا کم نظیر و بی نظیر است در پایان انقلاب به پیروزی می‌رسد اما به برکت مردم.

وی بیان داشت:دشمن استکبار جهان انگلیس آمریکا اروپا فهمید که چه سرزمین چه موقعیتی را از دست داده با لذا ساکت ننشست همایت غرب و شرق یک جنگ هشت ساله را علیه ایران آغاز کرند و موفق نبودند و شکست خوردند و ملت ما شکست نخورد.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد:چندین کشور عربی نیرویی انسانی اورد آمریکا حمایت مالی و انسانی کرد فرانسه مدرنترین هواپیما ها و پهباد تحویل صدام داد در حالی که هیچ کس از کشور ما حمایت نمیکرد در این شرایط دیروزی برای یک ملت یک اتفاق معجزه اسای است.

ایشان افزودند:پیامبر خدا حضرت محمد (ص)روایت دارد اهلیت عصمت و طهارت روایت دارد در این میدان گر چه خسارت دیده اما پیروز مندانه از میدان خارج میشه اینها اساسا به برکت مردم است اگر مردم حمایت کنند می‌توانند در هر شرایطی و با همه دشمنی ها پیروز میدان باشندالبته خداوند مردم را آگاه خلق میکنه و در وسط میدان نگه می‌دارد.

وقتی که یاران با بصیرت نباشند عده ای زیادی هم باشند وقتی میدان را ترک کردندامام معصوم هم باشد شکست میخوردامروز هم مثل دیروز است.

وی بیان داشت:فرمان مقام معظم رهبری امروز فرمان رسول خدا و فرمان و امیر المومنین علی ابن ابی طالب است مقابله با او مقابله با اهلبیت است.

وی در خصوص دشمن های جمهوری اسلامی ایران گفت:دشمن های ما مشخصه آمریکا انگلیس اروپا رژیم صهیونسیتی آل سعود که هم تفکرشون باطله هم عقدیشون مکتبی با اسلام ندارد شراب خورند ،گناه کارند،فاسد اند ،و فاسق اند حالا عده ای هم فریب خورده هستند.

ایشان گفتند:علی رغم همه تحریم ها فشار ها تهدید ها ما محکم ایستاده ایم دل ولایت فقیه خوش است از به این یاران با بصیرت قطعا ما می ایستیم در مقابل همه دشمنی ها و شرارت ها و حتماً پیروزی اذعان ملت ایران است.

وی در پایان از استاندار،سپاه،اقشار مختلف مردم ،مسئولین که در این اجتماع بزرگ شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار:آهو پایدار

  • نویسنده : آهو پایدار