به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اعلام کرد: مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

مهدی مجلسی افزود: به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی ورزش زورخانه‌ای با همکاری مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، فدراسیون‌های ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این مسابقات به صورت انفرادی و تیمی میان بخش‌های مختلف آموزش عالی کشور برگزار خواهد شد و هر بخش مجاز است یک تیم برای شرکت در این مسابقات معرفی کند.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش کشتی پهلوانی و هنرهای فردی برگزار می شود، یادآور شد: هنرهای فردی شامل میل بازی، چرخش تیز، چرخش چمنی و سنگ کباده است.

 

وی اظهار کرد: در کشتی پهلوانی هم دانشجویان در اوزان ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم به‌اضافه ۹۰ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مجلسی بیان کرد: مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : مائده شهبازی
  • منبع خبر : ایسنا