بازرس کل استان یزد با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی نباید تعطیل شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر طالبی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان دستگاه قضا در یزد، با گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی دکتر شهید بهشتی اظهار داشت: فعالیت  و خدمت‌رسانی قوه قضاییه با ساختار جدید و سند تحول و با محوریت تکریم مردم دو چندان شده است و حتی در زمان فراگیری ویروس کرونا خللی در ارائه خدمت‌رسانی قضایی به مردم وارد نشده است.

بازرس کل استان یزد گفت: تمام توان و تلاش دادگستری و بازرسی کل استان و سازمان‌های وابسته به این قوه در خدمت‌دهی دستگاه‌های دولتی و اجرای صحیح قوانین به‌کار گرفته می‌شود.

 

 

وی در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع آن گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته‌های تخصصی مربوطه در مجموعه قوه قضاییه در حال پیگیری است و نهایت تلاش شبانه‌روزی هم در تنظیم قوانین و مقررات و رویکرد‌های جدید تثبیت در خدمت رسانی، در حال انجام است و در چند سال اخیر سعی بر این بوده تا هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهکاری تعطیل نشود.

طالبی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نخبگان و خبرنگاران و قشرهای مختلف مردم تأکید و اظهار داشت:‌ استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نخبگانی و ائمه جماعات و خبرنگاران  نیز از جلوه‌های مهم مردمی‌سازی قوه‌ قضائیه است که در این راستا سازمان بازرسی بخشی  از خدمت‌رسانی و نظارت و بازرسی خود را با نظارت همگانی و گزارشات و اعلامات  انجام داده و در صورت انعکاس گزارشات و اعلامات مردمی به این سازمان مورد بررسی قرار داده تا اگر انحرافی از قانون شده باشد، سازمان بازرسی برخوردی قاطع انجام می‌دهد.

  • نویسنده : فائزه باقری