به گزارش آماج خبر، مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی قم با اشاره به مسمومیت های سریالی دانش آموزان در قم، گفت: والدین حق دارند نگران فرزندان خود باشند.

هانیه کنگرانی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار آماج خبر، ضمن ابراز تاسف از اتفاقاتی که در این مدت برای دانش آموزان استان قم رخ داده، بیان کرد: دانش آموزان ما جزئی از سرمایه‌های انسانی کشور ما هستند و دانش آموزان جایگاه قابل توجهی در کشور و استان ما دارند.

وی افزود: مسئولین استان قم نباید از این جریانات به سادگی عبور کنند و با مرخص شدن این دانش آموزان، از تلاش بری جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی در دیگر مدارس، دست بردارند.

مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی قم ادامه داد: درست است که با مجازی شدن مدارس سطح آموزش پایین می‌آید و ممکن است برای آموزگاران و دانش آموزان سختی‌هایی را به ارمغان بیاورد، اما حالا که نیمی از سال تحصیلی را پشت سر گذاشته‌ایم مشکلات کمتری را پیش رو خواهیم داشت.

او اظهار کرد: والدین حق دارند که نگران سلامت فرزندان خود باشند؛ به خصوص در این شرایط. چرا که این اتفاقات بارها رخ داده است و همین امر موجب شده تا خانواده‌‌ها مانع رفتن فرزندان خود به مدرسه شوند.

وی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای مسمومین اتفاقات اخیر، تاکید کرد: امید است مسئولین مرتبط، به دنبال راه حلی برای این موضوع باشند و از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.