مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در تنگستان مربوط به شرکت پشتیبانی امور دام نیست گفت: مرغ‌های تحویل داده شده همگی دارای تاریخ مصرف معتبر و از نظر بهداشتی مورد تأیید است.

به گزارش آماج خبر، محمد صادق یزدانشناس در  گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوصی مرغ توزیع شده تاریخ گذشته در تنگستان اظهار داشت: اخیراً در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر به‌خصوص شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مقداری مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته تحت عنوان مرغ دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام، بین مردم و هیئت‌های مذهبی توزیع شده که این مرغ‌ها از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در داخل و خارج استان تأمین نشده و مربوط به این شرکت نیست.

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری و به‌ویژه بعد از اجرا طرح مردمی سازی یارانه‌ها نسبت به ذخیره‌سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد به میزان کافی اقدام و در حاضر نیز بیش از نیاز استان ذخیره‌سازی شده و هیچ دغدغه‌ای از نظر تأمین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی افزود: تمامی فرآورده‌های موجود در سردخانه‌های استان بوشهر تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور قرار دارد و به طور مستمر از نظر بهداشتی و کنترل کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یزدانشناس بیان کرد: در زمان ارسال محموله و تحویل به خریداران، تمامی موارد به ویژه سلامت مرغ و تاریخ انقضای آن توسط دامپزشک مستقر در سردخانه، بررسی و سپس گواهی بهداشتی حمل صادر می‌شود.

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر تأکید کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام استان بوشهر در دهه نخست ماه محرم به طور کامل و با استقرار نیروهای خود حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی و عوامل معرفی شده توسط شهرستان‌ها است و تمامی گوشت مرغ‌های تحویل داده شده به مراجعین همگی دارای تاریخ مصرف معتبر و از نظر بهداشتی مورد تأیید اداره کل دامپزشکی بوده است.

وی بیان کرد: مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام از طریق شبکه توزیع معرفی شده و مورد تأیید سازمان جهاد کشاورزی توزیع می‌شود و مسئولیتی در قبال دیگر مراکز عرضه ندارد.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی