رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان برای برگزاری مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور، بازسازی شد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ مهراب دشتی مکان افزود: در این ارتباط نصب ۴۰۰ صندلی با بهترین کیفیت که مشابه صندلی استادیوم آزادی تهران است، رنگ آمیزی سکوها با همکاری شهرداری، تجهیز و تنظیم نور ورزشگاه بازسازی شده است.

 

وی اظهارداشت: نصب سردر با روشنایی، زیرسازی و فرش موزائیک، تعویض فنس‌های جنوبی و تغییر جایگاه ویژه به سمت دریا در دستور کار قرار گرفته است و چندروز آینده انجام می‌شود.

 

دشتی مکان گفت: درصددیم با نوسازی و بازسازی ورزشگاه شهدای خلیج فارس، مسابقات بین المللی و کشوری و استانی را میزبانی کنیم.

 

رئیس هیات فوتبال گناوه بیان کرد: این هیات باهدف و نگاه، میزبانی برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی و شناسایی استعداد و قابلیت های موجود در رشته ورزش فوتبال ساحلی، اقدام به بازسازی و نوسازی ورزشگاه ساحلی این شهرستان کرده است.

 

وی افزود: برگزاری لیگ فوتبال ساحلی محلاتی و راه اندازی پایگاه آکادمی استعدادیابی در این رشته از عمده برنامه های این هیات در سال جاری است.

 

دشتی مکان یادآورشد: مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور به میزبانی این شهرستان از هفتم خرداد امسال در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

 

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: در این مسابقات تیم فوتبال ساحلی پدیده نماینده گناوه به مصاف تیم های استقلال خوزستان، شاهین نوین اروند، طوفان طاهروئیه سیرک و امان کرمان خواهد رفت.

 

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر در ادوار رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور چندین نماینده داشته است.

  • نویسنده : فاطیما عباسی