نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه عملکرد شرکت گاز در گازرسانی به نقاط شهری و روستایی مطلوب است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه شهرها و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا؛ حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در دیدار با مدیر گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران از تلاش‌های مدیرعامل سابق شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود مدیریت جدید در گازرسانی به روستاهای باقیمانده استان تلاش خود را دوچندان و خدمت به مناطق کمتر توسعه‌یافته را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی جابجایی مدیریتی را لازمه پویایی سازمان برشمرد و افزود: تغییر مدیریت باعث تزریق انرژی جدید و بروز ایده‌های نو در سازمان و کارکنان می‌شود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه استفاده از نیروهای متعهد و متخصص و باانگیزه در تصدی سمت‌های مدیریتی باعث افزایش کارایی سیستم می شود، تصریح کرد: توان مدیریتی در توجّه به موضوعات معنوی و مادی کارکنان باعث ایجاد انگیزه و علاقه آنها به سیستم، افزایش کارایی و پیشبرد بهتر کارها و تسریع در امور می‌شود.

مدیر گازرسانی شرکت ملّی گاز هم در این دیدار با بیان اینکه عملکرد شرکت گاز استان ایلام در حوزه گازرسانی بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم و دورافتاده، دارای اجر معنوی بوده و خدمت به مردم بعنوان ولی‌نعمت، بزرگترین افتخار برای کارکنان شرکت گاز است.

سیدجلال نورموسوی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و ائمه‌جمعه در حمایت معنوی از شرکت گاز و تبلیغ فرهنگ صرفه‌جویی برای عموم مردم، افزود: تریبون ائمه‌جمعه در فصل زمستان، یاور کارکنان شرکت گاز و سنگر آگاهی دهنده به مردم در استفاده صحیح از منابع خدادادی و رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز است.

  • نویسنده : زهرا شهبازی