رقابت‌های جودو دانش آموزان کشور با معرفی برترین‌ها در ورزشگاه شهدای آموزش و پرورش شهر کلیشاد استان اصفهان به پایان رسید.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از ۴۰۰ جودوکار از ۲۹ استان کشور حضور داشتند، گفت:این مسابقات در ۱۰ وزن مختلف برگزار شد.

فرهاد رضایی هدف از برگزاری این مسابقات را کشف استعداد‌های برتر برای معرفی به تیم ملی عنوان کرد و افزود: استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و البرز در این مسابقات عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

در این دوره و در وزن منهای ۳۹ محمد امین گروهی از خراسان رضوی اول، ابوالفضل مجردی از خراسان شمالی دوم و علی شاکری از قم، امیر حسین شمشیری از مرکزی به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۴۲ نیز امیر محمد آراسته از خراسان رضوی اول، محمد بهادری از تهران دوم و محمدرضا قبادی از البرز، یوسف بهتر مایانی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین محمدرضا محمدی از اصفهان و محمدمبین محمدپور از توابع تهران در وزن منهای ۴۶ به ترتیب اول و دوم و یاسین ایزدی از تهران و محمدامین اردستانی از تهران نیز به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۵۰ علی محمد قربانی از خراسان شمالی اول، مبین نظری از خراسان رضوی دوم و احسان مهرجو از مرکزی، ابوالفضل علیدوستی از چهارمحال و بختیاری هر دو سوم شدند.

در وزن منهای ۵۵ سید محمد عرفان موسوی و امیر علی حاجیان فر از تهران اول و دوم و حسین جعفری از خراسان شمالی، محمد حسین دریس از خوزستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۶۰ متین عبادی البرز اول، ابوالفضل قدوسی پور از فارس دوم و امیرعلی یوسفی از البرز، حسین توانایی از خراسان رضوی به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۶۶ محمدرضا جهانی از البرز و محمد امین اشرفی از قم اول و دوم

و امیرمحمد شیری خراسان رضوی، ابوالفضل سامری از خوزستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۷۳ عباس کیهانی از خراسان شمالی اول و متین فرزانه از خراسان رضوی دوم و امیر مهدی دلخوش از تهران، پوریا احسانی از مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۸۱ محمدحسین باغچقی از خراسان شمالی، رضا حضرتی از خراسان رضوی اول و دوم و صادق حیدری از تهران، عمادرضا شکارچی قن به صورت مشترک سوم شدند؛ و در وزن مثبت ۸۱ علیرضا نیک سرشت از خراسان رضوی و محمد مهدی مظلوم از تهران اول و دوم و رائین منصوری از لرستان، علی اصغر ملک زاده از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

رقابت‌های جودو دانش آموزان کشور به مدت ۳ روز به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

  • نویسنده : نگار کریمی