مدیر تامین مسکن کمیته امداد قم از پرداخت ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید، ساخت، رهن و اجاره مسکن مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، یوسف رشیدی مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم با اشاره به افزایش قیمت‌های خرید، ساخت، رهن و اجاره منزل در سال‌های اخیر گفت: در پنج ماهه نخست امسال، بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات و خدمات در حوزه مسکن و ساختمان به نیازمندان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۵۵ میلیون تومان، به صورت بلاعوض برای خانه دار شدن پنج خانواده تحت حمایت کمک شده است، تصریح کرد: بیش از ۱۲۲ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن هم به پنج خانوار دیگر، پرداخت شد.

رشیدی تعمیرات کلی و جزئی منازل ۱۵۷ مددجو را خاطرنشان و اظهار کرد: برای این کار بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب بلاعوض و تسهیلات هزینه شد.

وی از پرداخت دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان برای ساخت ۱۱ واحد مسکونی برای مددجویان در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پنج خانوار تحت حمایت این نهاد در استان نیز با دریافت بیش از ۱۲۲ میلیون تومان برای احداث منازل خود اقدام کردند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم، با توجه به افزایش هزینه‌های مسکن، از خیران و نیکوکاران خواست تا این نهاد را برای تأمین سرپناه نیازمندان کمک کنند.

  • نویسنده : فاطمه خسروآبادی